Новогодишната реклама на McDonald’s за полскиот пазар искористи песна од каталогот на македонската издавачка куќа и компанија за лиценцирање музика “Филтер Лабел”. Креативниот директор кој работеше на рекламата сакаше да отстапи од непишаното правило во празничните реклами да се емитуваат обработки на божиќните класики и побара емотивна балада што на финалниот производ ќе му даде романтичен призвук.
Песната “Second to None” од групата Parisian Pass беше единствената песна предложена од “Филтер Лабел” и беше веднаш прифатена со образложение дека совршено одговара на креативниот концепт, затоа што е „романтична, но не и патетична, со празничен призвук, а без меланхолија“.
Parisian Pass е шведска поп/рок група, која создава музика под силно влијание на американскиот кантавторски звук, а нивните песни критиката често ги споредува со Kings of Convenience, Joni Mitchell, José González и Erlend Øye. Песната “Second to None” се наоѓа на изданието “The Boy and the Birds”, објавено за “Филтер Лабел”.
Пласманот на синглот на Parisian Pass во новогодишната реклама на McDonald’s е продолжување на меѓународната актвност на “Филтер Лабел”. Претходно, песни од каталогот на македонскиот издавач се најдоа во реклами и на други светски брендови, меѓу кои и Samsung, Nestle, Nike, Allegro, Mytheresa, како и во многу популарни серии и филмови, вклучувајќи ги Shameless, Legacies, The OA, Exatlon, CSI и Nikita.
Новата реклама на McDonald’s со музика од Parisian Pass со задоволство ви предлагаме да ја погледнете во продолжение:
Извор: музика24.мк